edocs info center home page

İş Ürünlerinizi Yönetmeniz İçin En Kapsamlı Çözüm

eDOCS DM, iş ürünlerinizi yönetmeniz için güvenli ve merkezileştirilmiş bir veri deposuna sahip bir çözüm platformudur.

Kullanıcılar bu platformu kendi ihtiyaçları doğrultusunda çeşitli içerik türleri ve konumlar ile geliştirebilir, kayıt yönetim kuralları uygulayabilir, içeriği, iş süreçlerine entegre edebilir ve daha etkili karar alabilmek için analitik görüşleri ortaya çıkarabilir. eDOCS DM çözümü, alışık olduğunuz şekilde çalışabilmenize yardımcı olacak şekilde esnek ve uyarlanabilirdir.

ECM Konusunda Dünya Lideri

Son sürüm olarak yayınlanan eDOCS 16.2 ile gelen yenilikler:

  • Modern ve esnek desktop arayüzü InfoCenter kolayca kişiselleştirilebilir. Kullanıcılar pencerelerde yer alan ve ‘önemli’ veya ‘sık kullanılan’ şeklinde kategorilere ayrılan içeriklere tek tıkla ulaşabilir ve kolayca seçebilir.
  • eDOCS Search+ özelliği Outlook içinden hem Outlook eposta kutusu hem de DM kütüphanelerine tek bir arama ile ulaşma imkanı verir.
  • RESTful API, geliştiricilere eDOCS verilerini kolayca sıralama ve DM ile entegre çalışan harici uygulamalar geliştirme imkanı sunar.

opentext eDOCS 16.1 ile gelen yenilikler

OpenText, eDOCS DM 16 uygulamasını yayınladığını duyurdu. eDOCS DM 16 ile gelen yenilikler: Paylaşılmış çalışma alanları, Core aracılığıyla işbirliği, Kullanıcı Webtop, Güvenlik iyileştirmeleri, Senkronize et ve Sakla, Esnek klasörler

Paylaşılmış çalışma alanları

Paylaşılmış çalışma alanları, eDOCS’un işbirliği aracının versiyonudur. Çalışma alanları ile kullanıcılar, üzerinde çalıştıkları işleri önceliklendirebilir ve organize edebilir. Ayrıca kullanıcılar, kolaylıkla yeni ortaklar ekleyebilir, paylaşılmış dokümanlara erişim yetkilerini belirleyebilir ve kişilerin yetkilerini o içeriği paylaştıktan sonra geri alabilir. eDOCS, eklediği URL paylaşma özelliği ile çalışma alanlarının dokümanlar için bir saklayıcıdan çok, kullanıcılar için bir düzenleyici haline getirir.

Core aracılığıyla işbirliği

Core, çevrimiçi bir doküman depolama çözümüdür ve eDOCS DM 16 kullanıcıların dokümanları Core uygulaması içinden açarak seyahat halindeyken bile mobil cihazlarından veya dizüstü bilgisayarlarından erişebilmelerine olanak sağlar. Kullanıcılar Core içinden belirli klasörlere dokümanları çıkartabilir böylece dokümanlar kolayca konumlandırılır. Core, ayrıca kullanıcılara diğer Core kullanıcıları veya harici kullanıcılar ile işbirliği yapmasına olanak verir. eDOCS DM 16 Core ayrıca yorum yazma, etiketleme gibi sosyal özellikleri sayesinde dokümanları kolaylıkla aranabilir hale getirir.

Kullanıcı Webtop

Kullanıcı Webtop, herkesin uzun süreden beklediği yeni kullanıcı arayüzüdür. Bu arayüzün önceki eDOCS sürümlerine göre farklılığı daha uyarlanabilir olmasıdır. Yeni arayüz, iOS, Android, Windows Mobile, Kindle...vb. kullandığınız herhangi bir cihaza uyarlanabilir. Webtop’a yeni eklenen temel özellik HTML 5’tir. Diğer bir geliştirme ise Webtop uygulamasını bütün bu sistemlerde çalıştırmak için herhangi bir ek ayarlama yapmaya gerek olmamasıdır. Kullanıcılar eDOCS’un bütün olanaklarına kullandıkları araçlar üzerinden erişebilirler. Bu değişim eDOCS’a daha kişisel bir kullanıcı deneyimi sunar.

Güvenlik iyileştirmeleri

eDOCS DM 16’da doküman güvenliği her zaman olduğandan daha kolay. Tek yapmanız gereken sağ tıklayıp güvenliği ayarlamak, hepsi bu!. Bu işlem sizi güvenlik menüsüne götürecek ve buradan güvenlik ayarlarını yapabileceksiniz. eDOCS’un önceki versiyonlarında birkaç adımda gerçekleştirilen güvenlik ayarları, DM 16 ile çok daha sadeleştirilmiş ve kullanıcı-dostu hale gelmiştir. Dokümanlardaki güvenlik ayarlarını kaldırmak da yine tek adımlı bir süreçtir. Ayrıca eDOCS DM 16’da kullanıcılara metadata ekleme veya düzenleme yetkisi verebilir, ve kullanıcılar bu işlemleri arama listesinden gerçekleştirebilirler.

Senkronize et ve Sakla

Sync and Save (senkronize et ve sakla) özelliği, makineniz üzerindeki dokümanları eDOCS depolayıcısına almak için en kolay yoldur. Bu özellik, dokümanları SharePoint içine saklamakla oldukça benzerdir. Eğer makinenizdeki dosya hiyerarşisini seviyorsanız, tek yapmanız gereken üst seviye klasördeki sync and save seçeneğini tıkladığınızda onun altında yer alan her şey eDOCS’a aynen makinenizdeki yapısıyla transfer olacaktır. Sync özelliği mevcut dosya yapısını her iki yönde de korumayı sağlar. (Buna çift-yönlü senkronizasyon denir.)

Esnek klasörler

Esnek klasörler belirli müşteri konularına daha hızlı giriş sağlar. Önceki versiyonlarda, bir müşteriye veya konuya giriş yapmak için kullanıcılar, dinamik görünüm seviyelerini açmak gerekiyordu. Yeni sürüm ile kullanıcılar bu konulara eDOCS içinden herhangi bir yerden erişebilirler.

Bu değişiklikler ile eDOCS kullanıcı arayüzü, daha esnek, güçlü ve etkili hale gelirken daha fazla kullanıcı ve kurum dostu olma özelliğini kazandı.

Daha fazla bilgi için

OpenText eDOCS DM 16 ile ilgili slideshare sunumunu veya 16.1 Preview Video videosunu izleyebilirsiniz.


Radicati Group tarafından 2015 yılında yapılan bir araştırmaya göre her gün 204 milyar e-posta gönderilmekte ve gelecekte e-posta hacminin dokümanları geride bırakacağı ön görülmekte. Her geçen gün büyüyen e-posta yığınlarından, kotalarda limit aşımından, kontrol dışı ve indekslenmemiş e-postaların yarattığı karmaşadan kurtulmak mümkün mü?

OpenText Email Filing for eDOCS e-postalarda tutulan kurumsal içeriğin değerini en üst seviyeye taşımak isteyen kurumlar için geliştirilmiştir. Kullanımı kolay, zaman ve verim kazandıran modüller OpenText eDOCS DM doküman yönetim sistemi ile entegredir.

Email Marker: Microsoft Outlook içinden hangi e-postaların daha önceden doküman yönetim sistemine saklandığını renk ve bayraklarla işaretler.

Auto Bulk Filing: Birden fazla e-posta veya klasörü tek bir hareketle doküman yönetim kütüphanesine saklama imkanı sunar.

Quick Filing: Akıllı öneriler sunarak dosyalama hızını artırır. Daha önceden elle girilmesi gereken proje, dava veya doküman türü gibi verileri otomatik doldurur.

Email Filing Assistant: Mesaj tarihçesi ve gelen e-posta adreslerini analiz eder. Metin ve eklentileri otomatik olarak doküman yönetim sistemi içinde önerilen en uygun yere saklar.

Thread and Subject Filing: Kayıt edilmiş bir mesajlaşma zinciri ile ilişkili yeni bir e-posta geldiğinde otomatik olarak dosyalar, zaman ve güç tasarrufu sağlar.

Email Classification: Kurum genelinde e-postaları sınıflandırma yöntemlerini organize ederek üretkenliği artırır, içeriğe daha hızlı ulaşım sağlar.


OpenText, Daegis’i satın aldı

Satınalma ile OpenText bilgi yönetimi alanındaki liderliğini güçlendirdi

Kurumsal bilgi yönetimi (EIM) konusunda lider OpenText, bilgi arşivleme, bilgi yönetimi, uygulama geliştirme ve taşıma konularında çözümler üreten global yazılım ve hizmet şirketi Daegis ile birleştiğini duyurdu. Daegis, geniş çapta bilgi yönetim uzmanlığı ve teknolojisi getirerek OpenText’in müşterilerine risk ve maliyetleri azaltmaları konusunda yardımcı olacaktır.


Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi doküman yönetimini Open Text eDocs ile geliştirdi

Dünyanın en fazla başvuru alan mahkemelerinden biri olan Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM), yapılan başvuruları yönetmek ve hukuk davaları hakkında daha etkin bilgilendirmede bulunabilmek için OpenText doküman yönetim sistemini kullanıyor.

Merkezi Fransa'nın Strasbourg kentinde olan AİHM'in 800 dolayında çalışanı bulunuyor ve bu çalışanlar her yıl 64 binden fazla dava başvurusunu ele alıyor. Mahkeme, aynı zamanda, görülen davalar ve diğer halka açık belgeleri ulaşılabilir kılmakla yükümlü. Bu nedenle mahkemenin web sitesi her yıl 4.6 milyondan fazla ziyaretçi alıyor.

OpenText eDOCS sistemi ile dokümanla yapılan onaylamalar Microsoft SharePoint tabanlı iş akış sistemine taşınarak mahkemenin mektup yazma süreci hızlandırıldı.


Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!