OpenText, iki bağımsız araştırma şirketi tarafından kurumsal içerik yönetimi lideri olarak değerlendirildi

OpenText, en son yayınlanan Gartner’ın "Magic Quadrant for Enterprise Content Management"  raporunda şirketin uygulama yeteneği baz alınarak ‘Lider’ olarak değerlendirildi. Forrester’ın "The Forrester WaveTM: Enterprise Content Management, Q4 2011." Kasım 2011 raporunda da ‘Lider’ olarak pozisyonlandırıldı.

ECM için Gartner Magic Quadrant

Gartner’ın raporu, ECM pazarının yıllık durumunun bir görüntüsünü sağlar. Rapor doğrultusunda: “Bilgi teknolojisinin birçok alanında bütçeler ciddi baskı altındayken, kurumsal içerik yönetimi (ECM) 2009 yılında %5.1, ve 2010 yılında %7.6 büyüme elde etti. ECM yazılım geliri, sadece 2010 yılında 3.9 milyar USD olarak kaydedildi. Gartner olarak biz bu büyümenin artarak devam edeceğini ve 2015 yılına kadar %11.4’lük yıllık büyüme oranına ulaşacağını öngörüyoruz.”

Gartner ECM Magic Quadrant raporu, sağlayıcıların doğru ürünü ve destekleyecek kurumsal platformları sağlayıp sağlamadığını değerlendirmelerini sağlayacak ECM stratejileri geliştiren CIO’lara iş ve BT liderlerlerine bilgi verir.

ECM için Forrester Wave

Forrester’ın araştırması doğrultusunda, kurumlar içerik türleri giderek farklılaşırken yapılandırılmamış içerik patlaması ile mücadele etmektedir. Aynı zamanda bilgi çalışanları hala basit ve kullanımı kolay içerik yönetim araçları talep etmektedir. Bu raporda Forrester, ECM alanını 4 bölgeye ayırır:

  • Kütüphane hizmetleri, temel işakışı, arama ve kayıt yönetimi gibi temel ECM uygulamaları
  • Takım işbirliği ve kurumsal haklar yönetimini de kapsayan günlük işyeri uzmanlığını yönlendiren Kurumsal ECM
  • Görüntüleme, doküman üretme yönetimi ve kurumsal süreç yönetimi aracılığıyla arka ofis ile içeriği bağlayan işlemsel ECM teknolojileri
  • Dışarıdaki hedef kitle davranışlarını web içerik yönetimi, dijital varlık yönetimi ve doküman üretimini kullanarak etkileyen ikna edici ECM

OpenText ECM Suite Hakkında

OpenText ECM Suite, işbirliği, içerik ve süreç teknolojilerini, fikirleri, uzmanlıkları ve bilgiyi yakalayarak elektronik içeriğin yaratılmasından arşivlenmesine hatta silinmesine kadar geçen yaşam döngüsünü yöneten tek bir bütünleşik çözüm içinde bir araya getirir. Kurumlara riskleri ve maliyetle ilişkili içeriği kontrol etme imkanı verir. Kişileri yetkilendirir ve karar-almayı teşvik eder, çevikliği özendirir ve son kullanıcılara ilgi uyandıran bir uzmanlık sağlar. Ayrıca süreç verimliliğini artırır, kullanıcı ve takım üretkenliğini geliştirir, uyum gereksinimlerini ele alır, yeni müşterilere ulaşır ve var olan müşterilere daha iyi hizmet sunar.


Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!