A101 Süreç Yönetimi Projesi için Mind2Biz’in sundugu emakin BPMS çözümünü seçti

Hard discount konsepti ile hizmet veren ve Türkiye’nin tüm illerinde yer alan binlerce mağazası ile perakende sektörünün devlerinden A101, iş süreçlerindeki verimi artırmak, süreçlerin analizine olanak vermek ve değişim dinamiklerine etkin yanıtlar oluşturabilmek amaçlarıyla emakin BPMS Süreç Tabanlı Uygulama Geliştirme Platformu’na yatırım yapma kararı verdi. Öncelikli olarak mağaza açılış sürecini elektronik ortama aktarma planı ile başlayan kurum, diğer pek çok sürecini de sistem üzerinde işletmek yönünde gelişmiş bir vizyona sahip. Mağaza Açılış Süreci, A101 bünyesinde yeni açılacak veya açılması planlanan tüm mağazaların bir sistem doğrultusunda takip edilmesi ve onay süreçlerine dahil edilmesini kapsayacak ve ayrıca Maptriks ve SAP sistemleri ile entegre olacaktır. Süreç için kullanılacak organizasyon yapısı, emakin BPMS üzerinde SAP HR baz alınarak kurgulanacaktır.

Süreçlerde kullanılan diğer kurumsal yazılımlarla maksimum entegrasyon hedefi gözeten A101, böylece hem süreçlerini ölçümleyebilir hale gelecek, hem de dijital ortamın faydalarını kullanarak daha önce kağıt formlar vb. ortamlarda işi yavaşlatan veya aksatan öğeleri ortadan kaldırarak işleyişini optimize etmek yönünde gerekli adımları atmıştır.

Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.

keyboard_arrow_up