Eczacıbaşı Holding Doküman Yönetim Sistemi yatırımında Mind2Biz ile OpenText eDOCS DM çözümünü seçti

Eczacıbaşı Holding bünyesindeki hukuk departmanı, kurumsal entelektüel sermayelerini oluşturan tüm içeriklerin güvenlikli ve merkezi bir sistemde yönetilmesi ile ilgili arayışında Mind2Biz ile anlaştı ve OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi çözümünü kullanma kararı aldı. Doküman yönetim sistemi ile Eczacıbaşı Holding hukuk departmanı müvekkil ve dosyalarına ait her türlü dokümantasyonu kurumsal kategorizasyon içerisinde ve kullanıcılara verilecek yetkilerle sınırlandırmak suretiyle yönetmeyi hedeflemektedir.

Mind2Biz OpenText eDOCS Profesyonel Hizmetler kapsamında avukatlık ekiplerine özgü tasarlanmış doküman profil kurgusu dahilinde sunucu kurulumunu tamamladığımız sistem, doküman özlük bilgileri ile ilgili sistem verilerinin ve istemci kurulumlarının tanımlanmasının ardından devreye alındı. Farklı teknik seviyelerdeki kullanıcı adaptasyonuna yönelik Sistem Yöneticisi Eğitimi ve Son Kullanıcı Eğitimleri düzenlendi.

Kurumsal hafızanın belkemiğini oluşturan doküman ve içerik yönelik sistemlerinin potansiyel faydasının sağlanabilmesi için gerekli en önemli husus kullanıcıların sisteme adaptasyonunun artırılmasıdır. Kullanıcı Adaptasyonu kurumlarda kültür farklılığı dikkate alınarak iyileştirilmelidir. Farklı kullanıcı gruplarının profilini çıkararak öğrenme hedeflerini belirlemek, davranışsal yönleri göz önünde bulundurmak ve kullanıcı benimsemesini en üst düzeye çıkarmak için bütünsel bir eğitim planı geliştirmek gerekir.

Mind2Biz OpenText eDOCS Kullanıcı Adaptasyonu hizmeti kapsamında kurumların gereksinimlerine özel eğitim gündemi belirleyebilmekte, koçluk, değerlendirme ve eylem planları içeren özel kurslar düzenlemekte ve kullanıcılara günlük işlerinde yardımcı olacak hızlı başvuru kılavuzları oluşturmaktadır.

OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.

Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.

  • 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
  • Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
  • Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
  • Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.
keyboard_arrow_up