OpenText eDOCS Document Management Siz Nasıl Çalışıyorsanız Ona Uyum Sağlar
OpenText eDOCS Document Manamagent uygun maliyetli, kullanımı ve yönetimi kolay, değişen gereksinimlere göre hızla ölçeklenebilen bir Kurumsal İçerik Yönetimi (Enterprise Content Management) çözümüdür.
Günümüzün rekabete dayalı ekonomik ortamında başarılı olabilmek için iş açısından kritik süreçleri hızlandırmak isteyen organizasyonların, kurumsal bilgi kaynakları ve bilgi birikiminden yararlanırken harcanması gereken zamanı en aza indirgemeleri gerekmektedir. Yine de, birçok organizasyon, kolektif bilgiye hızlı ve etkili bir şekilde erişmelerini sağlayacak araçlardan mahrum bulunmaktadır. Bu durum, yoğun olarak belge kullanılan endüstrilerde, organizasyonun karar verme süreçlerini ciddi şekilde etkileyerek organizasyonun kıvraklığını engellemekte ve rekabet ortamında elde edilecek avantajları sınırlamaktadır. Karar verme sürecinin hızlanmasına, belge güncelliğinin sağlanmasına ve iş açısından kritik bilgilere kurumsal bir temelde erişilmesine yardımcı olmak için, organizasyonların belgelerini etkili ve güvenlik imkanlarına sahip bir şekilde yönetmelerine, düzenlemelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyacak bir sisteme gereksinimleri vardır.
Esnek ve iş birliğini destekleyen bir çalışma ortamı sunan OpenText eDOCS Document Management (OpenText eDOCS DM) ile iş süreçlerinde üretilen veya kullanılan hassas iş bilgileri, içeriğin yaşam döngüsü süresince güvenlik tanımları altında korunur ve kontrollü yöntemlerle işlenir. Bununla birlikte günlük işlemler için ihtiyaç duyulan bilgilere erişim hızla ve kolaylıkla sağlanır.
OpenText eDOCS DM Bütüncül Bir İçerik Yönetim Sisteminin Merkezidir
Doküman yönetimi, daha büyük bir kurumsal içerik yönetimi stratejisinin temel bir bileşenidir. OpenText eDOCS DM organizasyonların, tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.
- 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
- Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
- Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
- Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.
Neden Kurumsal İçerik Yönetimi?
Kurumsal içerik yönetimi çözümlerinin sağladığı gelişmiş yetenekler ile organizasyonlar sahip oldukları bilgi birikimini rekabet ortamında avantaja dönüştürmek için kullanabilir hale gelirler. Kurumsal bilgilerin güvenlik ve bütünselliği korunarak düzenlenmesi ve depolanması için harcanan zaman azalır, karmaşıklığın giderilmesi verimlilikte artış sağlar. Sonuç, daha kıvrak bir organizasyon yapısı ve içeriği güvenli bir şekilde yöneten, hızla iş ürününe çevirebilen daha etkin bir iş gücüdür.
OpenText eDOCS DM Kurumsal İçerik Yönetim Maliyetlerinizi Minimize Eder
OpenText eDOCS DM, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.
OpenText eDOCS DM Ne Sağlar?
OpenText eDOCS DM, metaveri yaklaşımı ve güçlü arama teknolojisi sayesinde kullanıcıların içeriğe daha hızlı erişmelerini sağlar, birden çok belge sürümü üzerinde denetim yapmalarını kolaylaştırır ve doğru bilgiye dayalı karar verme süreçlerini etkin hale getirir. Belgeler, e-postalar ve ilişkili tüm kurumsal içerik, müşteri, proje veya iş odaklı metaverilerle etkin biçimde düzenlenir. Kullanıcılar üzerinde çalıştıkları son dosyalara anında ulaşabilirler. Merkezi kütüphanedeki içeriğe metaveriler üzerinden yeni bir arama yaparak, veya önceden sakladıkları sorguları çalıştırarak yetkileri dahilinde erişebilirler. FlexFolders seçeneği ile kütüphane içeriği metaverilere göre dinamik oluşan klasörler altında sunulabilir. Kullanıcılar, bu imkanları kullanarak iş verimliliklerini artırmak için kişişelleştirilmiş çalışma alanları oluşturabilir, içeriği ortak çalışma grupları ile güvenlik kurguları çerçevesinde kolaylıkla paylaşabilir. İçerik oluşturmak için kullanılan standart uygulamalarla entegrasyona sahip olan OpenText eDOCS DM, doküman yönetimi sistemini öğrenmek için harcanan zamanı en aza indirgeyen zengin bir kullanıcı deneyimi sunar.
OpenText eDOCS DM sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmış ölçeklenebilir bir platform ve dağıtık bir mimari sunar. Zengin parametrik arayüzler ile sistem ve yönetim konfigürasyonları hiyerarşik katmanlar dahilinde yapılandırılır. Metaverilerin yakalanması ve kurumsal içeriğin parametrik yapıda kaydedilebilmesi için kurumun bilgiye bakış açısını yansıtan arayüzler kolayca tasarlanır. BT yönetimi merkezi kurguya sahiptir. Hazırlanan hızlı dağıtım paketleri ile sistem kurulumları iş istasyonları ziyaret edilmeden gerçekleştirilir. Gerek merkezi gerekse paylaştırılmış sistem yönetimini destekleyen Web ve Windows tabanlı programları bakımı kolaylaştırır.
OpenText eDOCS DM ileri seviye kullanıcılar için Microsoft Windows Explorer ve Microsoft Outlook temelli masaüstü uzantıları sağlarken, bilgi tüketicisi düzeyindeki kullanıcılar için basitleştirilmiş, temel belge arama ve kayıt fonksiyonlarını kolaylaştıran Web tabanlı yalın bir ortam sunar. Microsoft Windows Explorer ve Microsoft Outlook uzantıları kullanıcının zaten alışık olduğu Microsoft uygulamalarının menü şeridine yerleşir. Yeni nesil bir içerik yönetim bakış açısı getiren InfoCenter Desktop modülü ise kullanıcılara nasıl çalışmak istiyorlarsa o şekilde yapılandıracakları modern ve zengin bir masaüstü kullanıcı deneyimi sunar. Tüm bu olanaklar kullanıcı adaptasyonunu kolaylaştırmaya dayalıdır, böylelikle merkezi kütüphaneye bilgi kaydı hızlandırılır ve içerik kayıplarıyla oluşabilecek riskler minimize edilir.
OpenText eDOCS DM, kurumun içinde ve dışında yer alan ekiplerin daha etkili ve daha verimli çalışmalarına olanak tanıyan, güvenlikli, web tabanlı ve işbirliğine dayalı bir çalışma alanı sağlar. InfoCenter modülü ile kullanıcılar herhangi bir yerden herhangi bir zamanda kritik kurumsal verilere erişebilirler. InfoCenter masaüstü, tablet, mobil ve web platformlardan ve Microsoft Ofis uygulamaları içinden erişimi mümkün kılar.