OpenText Global 360 ve Metastorm satınalmalarının birinci sınıf kapasitelerini bir araya getirerek kurumsal süreç çözümleri grubunu şekillendiriyor

OpenText Global 360 ve Metastorm Satınalmalarının Birinci Sınıf Kapasitelerini bir araya getirerek Kurumsal Süreç Çözümleri Gurubunu Şekillendiriyor

OpenText, Global 360 ve Metastorm satınalmalarının yeteneklerini biraraya getiren en son oluşturduğu Kurumsal Süreç Çözümleri (BPS) grubunu ortaya çıkardı. OpenText BPS’in görevi yenilik, iş becerisi ve müşteri memnuniyetini yönlendiren dinamik kurumsal süreçleri ve sorun yönetim çözümlerini sağlamaktır. OpenText ayrıca kurumsal süreç yönetimi (BPM) ürün stratejisini ve son satınalmayı takip eden lik birleşik tekliflerini ortaya çıkardı.

OpenText BPS platformu, doküman, içerik ve sorun-merkezli süreçleri aynı zamanda düz süreçlendirmeyi kapsayan durumların daha geniş çapta kullanımını benzersiz şekilde ele alır. Platform, müşterilerine daha iyi sonuçlar elde etme imkanı sunar. Yazılım takımı ayrıca insanların çalışma şekline göre uyarlanabilen kişi-merkezli kullanıcı arayüzü sayesinde daha iyi müşteri ve çalışan uzmanlığı sağlar.

Yeni OpenText BPS ürün stratejisi aşağıdakiler aracılığı ile sürekli yenilik sunar:

    • Kurumsal mobilite, kullanıcıların akıllı telefonları ile kurumsal süreçlere tam katılımını ya da başlatmalarını sağlar. Mobile erişim kurumlara süreçlerinde daha dramatik geliştirmeler yapma ve iletişimin her kanalındaki müşteriler, çalışanlar, sağlayıcılar ve ortaklarla olan etkileşimlerini geliştirme imkanı verir.
    • Bireylerin iş yapmasına yetki veren kullanıcı uzmanlığı aracılığıyla verimlilik ve etkinliği artıran sosyal iş alanı
    • Hizmet olarak sunulan esnek bulut yerleştirmeleri, şirket-içi yerleştirmeler, özel bulut yerleştirmeleri, kamusal bulut yerleştirmeleri, OpenText sunuculu yerleştirmeler yada bu seçeneklerin karışımı
    • Kurum içindeki bilgiyi kullanmak için tasarlanan içerik entegrasyonu kanallar boyunca müşteri uzmanlığını geliştirir
    • Kurumların süreçleri düşünme ve yenilemesine imkan veren kurumsal görüntüleme

OpenText BPS ürün stratejisi, SAP®, Microsoft® and Oracle® gibi güçlü global işortağı ağı aynı zamanda güçlü global tabanlı 3,100’den fazla müşterisi vasıtasıyla geliştirildi.

Yeni kullanıcı yerleştirme ve hizmetlerin yönetimi için bilgi teknoloji personeli sayısını artırma (ITSA) gibi OpenText BPS çözümleri, kişilere daha verimli çalışabilmeleri için daha fazla yetki vererek parçalanmış süreçlerin üstesinden gelebilmek amacıyla tasarlanmıştır.

Müşteriler OpenText platformu aracılığı ile ciddi oranda ek kazanç elde eder. Bunlar:

  • Yeni bileşenlerle herhangi bir zamanda ve herhangi bir yerde bağlanarak erişimi genişletmek
  • Sosyal işbirliğini şirket içinde ve dışında oluşturarak kurumsal etkileşimi iyileştirmek. Örneğin, emsalleriyle daha hızlı ve daha iyi etkileşime ve konusunun uzmanları ile işbirliği yeteneğine olanak vermek
  • Bulutun maliyet ve zamandan tasarrruf etmeye yardımcı olmasıyla çözüm yerleşimlerini hızlandırmak
  • Şirketin daha iyi kararlar alabilmesine yardımcı olacak temiz içeriği sağlayamak için kurumsal içeriği kullanmak
  • Süreç dönüşümlerini anında planlayıp uygulamak için sürekli yenilikleri takip etmek

OpenText BPS’in teslim edilebilir ilk ürünleri varolan platforma ek olarak, sosyal işbirliği yetenekleri ve yazılım takımına mobil erişim. Sosyal BPM, anlık mesajlaşma gibi sosyal teknolojileri uygulayarak bir kurumun sürece katılım üretkenliğini artırma yeteneğini geliştirir.

OpenText’in Kurumsal Süreç Çözümleri (BPS) Hakkında

Kurumsal süreç yönetiminin odak noktasının otomasyondan yeniliğe, farklılaşmaya, kurumsal çevikliğe ve gelişmiş müşteri memnuniyetine kayması ile OpenText BPS’in yazılım takımı bu dönüşüm çağında rekabet gücünüzü korumanız için gereken çözümleri sağlar.

3.100’den fazla müşterisi süreç yönetimi, dava yönetimi ve kurumsal mimari çözümlerinin verimlilik ve etkinliği artıracağı konusunda OpenText BPS’e güveniyor. OpenText BPS, SAP®, Microsoft® and Oracle® gibi güçlü global işortakları tarafından desteklenir. OpenText BPS’in endüstri liderliği, Gartner, Forrester, IDC gibi global BT analiz firmaları tarafından onaylanmıştır.


keyboard_arrow_up