Davutoğlu Avukatlık Bürosu doküman yönetimi ve zaman takip uygulaması konularında Mind2Biz’in OpenText eDOCS Document Management ve ResourceTrack çözümlerini tercih etti.
Mind2Biz tarafından geliştirilen ResourceTrack proje, dava gibi işler, müşteriler ve çalışanlar bazında çalışma saatlerinin kullanımını ve masrafları izleme ve gözden geçirerek raporlama gereksinimi olan kurumlar için tasarlanmıştır. ResourceTrack ile edinilen kazanımlar:
- Avukatların/danışmanların çalışma sürelerini pratik ve güvenli bir şekilde tanımlayabilmeleri
- Yetkili kullanıcıların zaman ve masraf tanımlamalarını gerekli filtrelemelerle kontrol edebilmeleri
- Kontrol sırasında ihtiyaç duyulan değişikliklerin yapılabilmesi
- Müşteriye sunulacak raporların istenen dilde ve para biriminde otomatik oluşturulması
- Zaman ve masraf verilerinin istenen müşteri, çalışan, proje/dava bazında analiz edilebilmesi
OpenText eDOCS DM ile Davutoğlu Avukatlık Bürosu, müvekkil ve dosyalarına ait her türlü dokümantasyonu kurumsal kategorizasyon içerisinde ve kullanıcılara verilecek yetkilerle sınırlandırmak suretiyle etkin ve güvenli bir biçimde yönetmeyi hedeflemektedir.
Elektronik ortamda tutulan, güncellenen veya taranarak elektronik hale getirilen tüm dokümanlar, e-posta vb. içeriğin avukatlık bürolarına özgü gereksinimler doğrultusunda müvekkil/konu etrafında organize edileceği ve doküman türlerine göre sınıflandırılacağı sistem gelişkin güvenlik tanımları yapılmasına imkan verecek. Uzaktan erişim imkanları ile tüm kurum genelinde bilginin güncel ve tek kaynakta yönetildiği ortak ve yüksek güvenlikli bir kütüphane oluşturulacak. Mind2Biz tarafından yapılacak sunucu kurulumları ertesinde verilecek Sistem Yöneticisi ve Kullanıcı Eğitimleri sonrasında sistem canlıya alınacak.
OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim sistemi ile elde edilen kazanımlar:
- Dava takip ve hizmet dosyalarının elektronik ortamda etkin güvenlik mekanizması üzerinde yönetilmesi
- Dokümanların gruplanması ve standartların tanımlanması, şablonların kullanımı
- Yazışmaların ve yoğun e-posta içeriğinin dokümanlarla birlikte organize edilmesi ve yönetimi
- Bilgiye uzaktan erişim
- Kurum içeriğine tek bir yerden kolay ve hızlı erişim
- Doküman bazlı tüm kurum içeriğinin yönetimi
OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.
Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.
- 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
- Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
- Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
- Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.