Eczacıbaşı EKOM bünyesinde eDOCS DM sürüm güncellemesi gerçekleştirildi. eDOCS DM 10 ile kurumlar, dokümanları kurum içinde veya dışında kolayca paylaşabilir. OpenText, tam bir kayıt ve bilgi yönetimi çözümü sunarak, artan içeriğin yönetimi maliyetlerinin düşürülmesini sağlar.
eDOCS DM 10 ile gelen yenilikler:
- Üstün Kullanıcı Deneyimi – Yeniden düşünülmüş ve yeniden tasarlanmış kullanıcı uzmanlığı, içerik yönetimini kolay ve sezgisel yapar
- Gelişen Verimlilik – Eşsiz form çevirme yaklaşımı kullanıcıların, doküman sınıflandırırken daha az zaman harcamalarını ve içerik eklemek için daha fazla zaman kazanmalarını sağlar.
- Gelişmiş Arama Fonksiyonları – Yeni, basitleştirilmiş arama formları, arama deneyimini geliştirir. Yeni birleşik metaveri, içerik ve Boole komutu arama sihirbazı günlük arama işlemlerini daha kolay hale getirir.
- Yönetim Kolaylığı – Yeni DM Management Studio, yöneticilerin DM sistemlerini yönetirken daha etkili ve verimli olmalarını sağlar. Tek bir site, merkezi veya global olarak dağıtılmış bir DM altyapınız olsa dahi bu yeni Studio yöneticilere bireysel sunucularını, sunucu takımlarını, arama indekslerini ve DM kütüphanelerini masaüstlerinden yönetme imkanı verir.
OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.
Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.
- 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
- Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
- Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
- Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.