Egemenoğlu Hukuk Bürosu’nda OpenText eDOCS DM eğitimleri verildi ve CRM entegrasyonu sağlandı

OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi kullanımı ile ilgili destek hizmetini Mind2Biz’den alan Egemenoğlu Hukuk Bürosu’nda, doküman yönetim sisteminin Dynamics CRM uygulaması ile entegre olması sağlandı. Yürütülen çalışma kapsamında sistemin gerekli fonksiyonlarına erişim sağlayan eDOCS DLL kütüphanesi uyarlanarak teslim edildi. Böylelikle CRM sisteminde tanımlanan Müvekkil-Dava/Proje bilgisinin, aynı tanımlamaları içerecek şekilde OpenText eDOCS DM sisteminde de oluşturulması sağlandı. Bununla birlikte CRM uygulamasında ilgili ekranlarda OpenText eDOCS DM sistemindeki dokümanlara bağlantı kuruldu.

OpenText eDOCS DM 10 Patch3 güncellemesinin yapıldığı Egemenoğlu Hukuk Bürosu’nda ayrıca Sistem Yöneticisi ve Kullanıcı Eğitimleri düzenlendi. Sistem Yöneticisi Eğitimi OpenText eDOCS DM sisteminin günlük bakımını yapacak, çalışır durumda olmasını sağlayacak ve kullanıcıların herhangi bir sorunla karşılaşmaları durumunda ilk müdahaleyi sağlayacak temel teknik bilgilendirmenin yapıldığı eğitimdir. Kullanıcı Eğitimi ise OpenText eDOCS DM’in ne şekilde kullanılacağına ilişkin detaylı temel bilgilendirmenin yapıldığı ekran başı eğitimdir.

OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.

Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.

  • 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
  • Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
  • Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
  • Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.
keyboard_arrow_up