OpenText Enterprise World 2012 etkinliğini 1400’den fazla global katılımcı izledi

Kurumsal Bilgi Yönetimi çözümleri alanında lider sağlayıcı OpenText’in, yakın zamanda sona eren OpenText Enterprise World 2012 etkinliği, şirket tarihindeki en geniş katılımlı müşteri konferanslarından biri olarak gösterildi. Dünya genelinde 1400’den fazla OpenText müşterisi, işortakları ve endüstri uzmanları Orlando’da bir araya geldi ve farklılık ve iş değeri elde etmek için kurumsal bilgilerinin gücünü nasıl güvenilir ve verimli şekilde ortaya çıkaracakları konusunda 140’dan fazla toplantı ve seminer izledi. OpenText’in 2012 GlobalStar Enterprise Ödülleri sunumunu da içeren etkinlik, 12 müşterinin kurumsal bilgi yönetimine yenilikçi yaklaşımlarına da yer verdi.

Konferans süresince OpenText uzmanlarının üzerinde durduğu temel nokta, mobil iletişim, sosyal medya ve bulutun günümüz kurumsal bilgi yönetimi stratejilerini şekillendirmedeki rolü oldu. Sunumlarla birlikte şirket, OpenText Cloud, OpenText Tempo Social and Tempo Box ve OpenText InfoFusion’u da içeren yeni çözümlerini tanıttı. Bu çözümler, müşterilerin kurumsal bilgilerine herhangi bir zamanda herhangi bir yerden güvenli erişimlerini sağlamak için tasarlandı.


keyboard_arrow_up