Pekin & Bayar Danışmanlık Doküman Yönetim Sistemi destek hizmetleri ve Workshare çözümleri için Mind2Biz ile anlaştı

Türkiye’nin önde gelen hukuk firmalarından Pekin&Bayar Doküman Yönetim Sistemi olarak kullanmakta olduğu Hummingbird DM platformuna yönelik sistem destek hizmetini Mind2Biz’den almaya karar verdi. Bununla birlikte hassas bilgiler içeren dokümanlarda doğru ve güvenilir karşılaştırma yapan Workshare Professional çözümü için yine Mind2Biz ile anlaştı. Workshare Professional DM bağlantısı sayesinde her iki sistem birbiriyle entegre çalışabilecek.

Hummingbird DM ve Workshare Professional ile elde edilen kazanımlar:

  • Dava takip ve hizmet dosyalarının elektronik ortama taşınması
  • Dokümanların müşteri ve dosya bazlı organizasyonu, çoklu seviye kırılımlara uygun olarak klasifikasyonu
  • Yüksek seviye güvenlik kurallarının uygulanması
  • Yoğun e-posta içeriğinin dokümanlarla birlikte organize edilmesi ve yönetimi
  • Workshare Professional DM connector’u sayesinde Hummingbird DM sistemi içerisinde yer alan dokümanların doğrudan karşılaştırılabilmesi, karşılaştırma dokümanlarının kütüphanede saklanması
  • Finansal dokümanların kayıt altına alınması
  • Pazarlama dokümanlarının takibi

Hummingbird DM, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. Hummingbird DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.

Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.

  • 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
  • Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
  • Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
  • Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.
keyboard_arrow_up