Kurumlar, dokümanlarını eposta ile gönderirken ya da doküman yönetimi için kullanırken PDF formatına dönüştürmeyi tercih ediyor. Ancak birçok PDF çözümünün yüksek maliyetli olması PDF’in gücünün her masaüstüne konmasını olanaksız kılıyor.
- Kullanımı kolay arayüz
- Çoklu düzenleyici ve proje klasörleri
- Gelişmiş doküman yönetim entegrasyonu
- Microsoft SharePoint ve doküman yönetimi ile çift yönlü entegrasyon
- Düşük maliyetli PDF yönetim çözümü
- Gelişmiş kurumsal süreçler ve iş akışı
DAHA FAZLASINI YAPIN, DAHA AZ ÖDEYİN
pdfDocs, düşük maliyetli kurumsal bir çözümdür. Kurumlara, gelişmiş entegrasyon ve iş akışı sayesinde ciddi oranda verimlilik ve üretkenlik elde etme imkanı sunar. pdfDocs, kurumsal uygulamalar, süreçler ve sistemler ile entegre olarak kritik kurumsal dokümanları ve formları daha verimli ve daha güvenli yönetmeye yardımcı olur.
PDF İÇERİĞİNİ DAHA VERİMLİ ŞEKİLDE YÖNETME
PdfDocs içindeki Organizer çalışma alanı size farklı uygulamalar ve sistemlerden dokümanları toplama ve tek bir güvenli PDF dokümanı içinde birleştirme imkanı verir. Organizer çalışma alanında depolanan bütün dokümanlar düzenlenebilir, not eklenebilir ve güvenli hale getirilebilir. Ayrıca dokümanlara filigran ve sıra numarası ekleme imkanı bulunmaktadır.
pdfDocs içinde birçok Organizer çalışma alanı yada Projesi düzenlenebilmektedir. Belirli konu, dava yada projeler ile ilgili dokümanları uygun Organizer Project dosyası içine ekleyin. Her Organizer Project, bireysel çıktı ve güvenlik ayarları ile düzenlenebilir.
PROJE KLASÖRÜ İLE ZAMAN VE PARADAN TASARRUF
PdfDocs içindeki Binder özelliği dokümanları yada bütün dosya yapılarını tek bir yada çoklu PDF doküman içine aktarır ve içerik tablosunu, çapraz-doküman bağlantılarını ve yer imlerini otomatik olarak oluşturur. Proje klasörü içinde tek tıkla kapak sayfası ve header-footer eklenebilir. İş yükünü azaltmak için şablonlar ve kapak sayfaları oluşturulabilir. Referans doküman olarak İçerik Tablosu’ nun çıktısı alınabilir.
pdfDocs ile farklı kullanıcılar ya da projeler için bir çok proje klasörü düzenlenebilir. Her proje kendi çıktısına ve güvenlik ayarına sahip olacaktır.
DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİNİN DEĞERİNİ ARTIRMA
pdfDocs, başta OpenText eDOCS olmak üzere dünya çapında lider doküman yönetim sistemleri ile entegredir. Kullanıcılara harici dokümanları PDF’e dönüştürme ve doküman yönetim sistemi içinde profilleme imkanı verir. Kullanıcılar varolan dokümanları doküman yönetim sistemi ortamında yeni bir PDF doküman olarak yada ilişkilendirilmiş doküman olarak PDF’e dönüştürebilir.
MICROSOFT SHAREPOINT ENTEGRASYONU
pdfDocs ayrıca Microsoft SharePoint üzerinden doküman ve kütüphane içeriklerini dışarı aktarmaya ve içeri saklamaya imkanı verir. pdfDocs Microsoft SharePoint ve doküman yönetim sistemleri ile çift taraflı entegrasyon sağlar.
KURUMSAL RİSK VE AÇIKLARI AZALTMA
Dokümanları internet üzerinden paylaşmak riskli olabilir. Kurumsal dokümanların pdfDocs ile çıktısı alınarak metaverilerin temizlendiğinden ve dokümanların değiştirilmediğinden emin olunur.
PDF OLUŞTURMA
- Herhangi bir uygulamadan PDF dokümanlar oluşturma
- Resim dosyalarını PDF’e otomatik olarak dönüştürmek için “Watchfolder” özelliği
- Sayfaları, dokümanları ya da çıktıları tek bir PDF, TIFF ya da JPEG olarak birleştirme
- PDF/A dokümanlar oluşturma ve denetleme
- Son halini almış dokümanlara yer imi ve filigran ekleme
ÇOKLU DÜZENLEME KLASÖRLERİ
- Çoklu düzenleme klasörleri oluşturma
- Çıktı ve güvenlik ayarları ile birlikte Organizer şablonları oluşturma
- İşbirliği için düzenleme klasörlerini paylaşımlı bir konumda saklama
ÇOKLU PROJE KLASÖRLERİ
- PDF ve PDF olmayan dokümanları proje klasörleri içinde birleştirme
- İçerik tablosu, yer imleri ve linkleri otomatik olarak oluşturma
- Proje klasörü içinden dokümanları kapak sayfası olarak seçme
- PDF olmayan dokümanları ait oldukları uygulamalar içinde düzenleme
- Proje klasörü şablonları oluşturma
- Doküman yönetim sistemi yada Microsoft SharePoint içinden dosya alma
- Doküman yönetim sistemi içindeki güncel versiyonlar için dokümanları klasör içinden kontrol etme
NUMARALANDIRMA AYARLARI
- Numaralandırma ayarları oluşturma, düzenleme, kopyalama ve saklama
- Tek ya da çoklu doküman gruplarına Bates sistemi ile numara ekleme
- Son kullanılan Bates numarasını otomatik olarak takip etme
- Doküman yönetim sistemi Doküman ID’si, yaratıcı ve versiyon numarası ile numaralandırma seti oluşturma
FORM OLUŞTURMA
- Bilgiyi yakalamak için PDF’lere form alanları ekleme
- Form alanlarına girilen verinin sekme sırasını ayarlama
- Bir sayfa üzerindeki form alanlarını hizalama ve yeniden boyutlandırma
DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMLERİ ENTEGRASYONU
- OpenText eDOCS ve diğer doküman yönetim sistemleri içinde PDF’ler oluşturma
- Doküman yönetim sistemleri içinde sayfaları, dokümanları, karşılaştırma dokümanlarını PDF olarak saklama
- Microsoft Word dokümanını doküman yönetim sistemi içine PDF olarak saklama
- Microsoft SharePoint ve doküman yönetim sistemleri ile çift yönlü entegrasyon
OUTLOOK ENTEGRASYONU
- MS Word içinden dokümanları doğrudan PDF eklentisi olarak eposta ile gönderme
- Eposta eklentilerinin hepsini ya da bir kısmını gönderimden önce PDFe dönüştürme
- Çoklu dokümanları tek yada çoklu eklenti olarak eposta ile gönderme
OFFICE ENTEGRASYONU
- Microsoft Word, Excel, PowerPoint içinden tek tıkla PDF dönüşümü
- Microsoft Excel içinden bütün iş tablolarının çıktısını alma
- Microsoft Word dokümanlarının işaretlemeleri ile birlikte çıktısını alma
DÜZELTME YAPMA
- Bir dokümanın bir alanını yada bir imajı düzeltme
- Aynı metin yada dizinin bir çok örneğini aratma ve düzeltme
- Düzenlenecek sayfa(ları)yı belirleme
- Düzeltmeyi açıklamak için düzeltme kodları ekleme
DOKÜMANLARI GÜVENLİ HALE GETİRME
- Doküman içeriğinin başkaları tarafından kopyalanmasını ve değiştirilmesini engelleme
- Bir dokümanı şifre-korumalı hale getirme ve PDF’e dijital imza ekleme
- PDF dokümandaki metaverileri temizleme
NOT VE İŞARET EKLEME
- PDF üzerine metin, not ve kurumsal damga ekleme
- PDF dokümanlara yorum ve işaretler ekleme
ENTEGRASYON
- OpenText Content Server
- OpenText eDOCS DM
- OpenText Enterprise Connect
- MS SharePoint