Kurumsal içerik yönetimi sistemleri için doküman entegrasyon teknolojisi ve verimlilik yazılımı konusunda lider DocsCorp, lider doküman yönetim sistemleri ile entegre çalışabilen proje-merkezli PDF yönetim uygulamasının yeni versiyonu pdfDocs 3.3’ü yayınladığını duyurdu.
pdfDocs 3.3 versiyonu kritik iş dokümanları ile doküman yönetim sistemi içinde veya dışında çalışırken PDF/A oluşturma, eposta ile gönderme, OCR’lama, doküman paketleme ve sayfalandırma bilgisini görüntüleme özellikleriyle var olan yetenekleri geliştirmek üzerine kurulmuştur.
pdfDocs 3.3 ile gelen yenilikler:
- Doküman yönetim sistemi veya bir eposta işakışı içinden PDF/A – Kullanıcılar, doküman yönetim sistemi içinden PDF/A dokümanları oluşturabilecek.
- Eposta eklentisi dönüştürme – Ofis dokümanlarına ek olarak pdfDocs, kullanıcıları eposta göndermeden önce MSG ve RTF eklentisi dosyalarını PDF’e dönüştürme konusunda uyarır.
- PDF sayfalandırmasını görüntüleme – Kullanıcılar, çıktı dokümanlarını pdfDocs varsayılan sayfa numaralandırma teknikleri ile numaralandırabilir veya yeni bir sayfa numaralandırma seti seçebilir.
- Doküman yönetim sistemi içinden eposta gönderimi – Kullanıcılar doküman yönetim sistemi içinden birden fazla dokümanı seçip sağ tıklayarak PDF’e dönüştürebilir ve bunları tek bir e posta ile ayrı dokümanlar olarak veya tek bir karşılaştırma dokümanı olarak ekleyebilir.
- Portföy raporlama – pdfDocs’un portföy oluşturma özelliği problemli dokümanları tanımlamak üzere geliştirildi. Problemli dokümanlar, portföy oluşturma sürecinin başlangıç aşamasında tanımlanacak böylece zaman ve efor kaybı azaltılmış olacak. Kullanıcılar daha detaylı bilgi almak için log dosyalarını inceleyebilir.