Emakin Süreç Tabanlı İş Uygulamaları Platformu
Emakin, kolay kullanımlı, süreç tabanlı iş uygulamaları tasarlamak, geliştirmek ve çalıştırmak için bir BPM platformudur. Emakin üzerinde geliştirdiğiniz iş uygulamalarıyla iş süreçlerinizi dijital ortama aktarır, ölçümleyebilir, denetleyebilir dolayısıyla yönetebilir hale getirirsiniz.
Emakin Nedir?
Emakin ile sanallaştırılmış bir kontrol ve denetim ortamı elde edersiniz. Dijital iş süreçlerinizin işleyişini inceleyerek kurum performansınızı gözden geçirmeniz ve optimize etmeniz mümkün hale gelir. Sıklıkla tekrarlayan bir düzende zaman ve kaynak tüketen işlerinizi Emakin üzerinde otomatik işler hale getirebilirsiniz. Kişilere olan iş bağımlılığını kurumsal yeteneklere tercüme eder, kaynak havuzunuzu etkin ve verimli yönetebilirsiniz. Emakin ile geliştirilen iş uygulamaları ölçeklenebilir yapıdadır, dönüşüm odaklı iş baskılarını kolaylıkla karşılayabilmek için esnekliğinizi artırır, potansiyel fırsat alanlarınızı ortaya çıkarır.
Bulut ortamından veya yerinde kurulum şeklinde kullanılabileceğiniz Emakin için deneme amaçlı olarak ücretsiz alan adınızı tanımlayın, hazır iş uygulamalarından ihtiyacınız olanları indirin ve çalışmaya hazırsınız. emakin ile kullandığınız dijital uygulamalar üzerinde tam denetime sahip olursunuz. Bu, indirdiğiniz herhangi bir uygulamayı kurumunuzun gereksinimlerine uyacak şekilde özelleştirebileceğiniz anlamına gelir.
Emakin Ne Sağlar?
Organizasyon yapınızı oluşturan iş birimlerindeki tüm çalışanları kurumun ortak strateji ve hedefleri doğrultusunda, bir takım halinde çalışmak üzere bir araya getirin. Yöneticiler, iş birimlerindeki çalışanlar, BT ekipleri ve teknik yöneticileri birbirleri ile iş birliği içinde çalışabilecekleri bir ortamda buluşturun.
İşinizi büyütmek, kazançlarınızı ve karlılığınızı artırmak, riskleri kontrol etmek ve operasyonlarınızın verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için iş süreçlerinizi elektronik ortama taşıyın ve günlük tekdüze akıştaki faaliyetlerinizi tamamıyla otomatik hale getirin.
Vakit nakittir sözünün geçerli olduğu iş dünyasında, zamanınızı verimli bir şekilde kullanın, insan kaynaklı hataları ve gecikmeleri ortadan kaldırın, maliyetlerinizi azaltarak daha az iş gücüne dayanan daha verimli iş ortamları yaratın.
Sürekli gelişen kurumunuzda karşı karşıya kaldığınız değişikliklere kolaylıkla adapte olun. Dönüşen iş süreçlerinizin dokunduğu tüm kullanıcı topluluğunun birbirinden farklılaşan gereksinimlerini karşılayın. Organizasyon yapınızdaki değişimlere, rekabet odaklı tehditlere, endüstride gerçekleşen yeniliklere ve yasal mercilerin zorunlu kıldığı gereksinimlere hızla yanıt verecek bir iş modelini gerçek hayatta işletin.
İşlerinizi tamamlamak için dilediğiniz şekilde esnek çalışmanın rahatlığını deneyimleyin. İnternet’e bağlı herhangi bir cihazdan görevlerinize ulaşın, iş uygulamalarınızla etkileşime geçin, ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış arayüzler vasıtasıyla size en uygun kullanıcı deneyimi yaşayın.
Alan adınızı hemen tanımlayın ve emakin uygulamalarını ücretsiz olarak 30 gün boyunca, herhangi bir ödeme bilgisi gerekmeksizin deneyin. Demenizi dilediğiniz zaman hiçbir kayba uğramadan sonlandırabilirsiniz.
Bir iş üzerinde çalışırken, takım arkadaşlarınız, yöneticileriniz vb. ilgili tüm paydaşlarla iletişim halinde olun, yorumlarınızı, belgelerinizi, videolarınızı ve diğer bilgileri aktivite geçmişi düzeninde erişilebilir ve izlenebilir hale getirin. Kurum özelinde bir sosyal ağ ortamı yaratarak yürümekte olan işler ve aktivitelerle ilgili kurum kalp atışını izleyin.
E-postalar içinde kaybolmaya son! Emakin’de her adım bir görev olarak tanımlanır. Görev sizin yapmanız gereken bir işi tarifler. Yürümekte olan tüm işlerle ilgili olarak size atanmış görevleri bir iş listesinde takip edersiniz. Gerektiğinde kendi iş listenizi bir çalışma arkadaşınız ile paylaşmanız mümkündür.
Bir görevi kolay erişimi sağlamak üzere izlenir hale getirebilir, özel olarak işaretleyebilir, görevin önceliğini düzenleyebilirsiniz. Görevler belirli aşamalardan geçtikçe emakin’de kayıtlar oluşturulur böylelikle bir sürecin geçmişi başında sona izlenebilir.
İş süreçlerinizde ne olup ne bittiği, tek bir tıklamayla elinizin altında. Grafik tabanlı raporlama imkanlarıyla her iş sürecinin kendisine ait gösterge panelinde işlerin ne aşamada olduğunu tek bir bakışta gözlemleyin.
Süreçlerle ilgili istatistikleri anlaşılması kolay görsel göstergeler üzerinden takip edin. Yapmanız gereken müdahaleler varsa bunları hızla tespit edin ve işinizi doğru yönetin. emakin karmaşık iş süreçlerini, ilk bakışta anlaşılacak şekle dönüştürür ve verimliliği artırır. Gösterge panelleri ve raporlar veri güvenliği hassasiyetleri göz önüne alınarak güvenlik tanımları doğrultusunda filtrelenmektedir.
Emakin arayüzleri en son HTML5 teknolojilerinden faydalanır ve tüm İnternet tarayıcıları ile, temaları destekleyecek şekilde, uyumludur. Tüm formlar ”responsive” yapıda, kullanılan cihaz boyutuna duyarlıdır ve cihaz özelliklerine göre otomatik olarak düzenlenir. Masaüstü, tablet veya akıllı telefon türünde tüm cihazların kullanımı desteklenmektedir.
Emakin formları, mükemmel kullanıcı deneyimi elde etmek için zengin seçenekler sunar. Formlar üzerinde yaygın olarak kullanılan standart kontrollere ek olarak sekmeler, iç-içe düzenlenmiş grid yapıları ve slider vb. web kontrolleri kullanabilirsiniz.
Emakin Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
- Rutin iş adımlarınızı uygulamalara dönüştürerek iş yönetiminizi kolaylaştırırsınız.
- Daha az kaynak ile daha fazla iş üreterek maliyet tasarrufu sağlarsınız.
- İş süreçleri ile ilgili bilgilerin şirket içerisinde organizasyonu merkezi ve paylaşım odaklı hale gelir.
- İş süreçlerinizi sürekli iyileştirme olanağına kavuşursunuz.
- İş gücü performansınızda optimizasyon sağlarsınız.
- Yeni iş stratejilerini hızlı uygulamanız mümkün hale gelir.
- Bilgi ve hizmet seviyenizde tutarlılık elde eder hizmet kalitenizi geliştirirsiniz.
- İş sonuçlarını analiz imkanına sahip olur, işlem sürelerinde azalma, verimlilik artışı vb. hedeflerinizi gerçekleştirirsiniz.
Kullanım kolaylığı temelli, erişilebilir, bilgiyi görünür kılan teknolojiler üretmek hedefiyle 2010 yılında İstanbul merkezli olarak kurulan 6Kare, yoğun AR-GE çalışmaları sonucunda geliştirdiği iş süreçleri platformu Emakin BPMS ile kısa sürede hızlı bir büyüme kaydetmiştir.
Edirne Tekno Park ofisi ile operasyonlarını genişleten 6Kare, 2014 yılında Hollanda’da açtığı ofis ile yurt dışına açılarak Avrupa pazarında da bulut çözümleri üretmeye başlamıştır. Yaratıcı, genç ve dinamik ekibiyle, inovasyon yoluyla değer yaratmayı aynı zamanda da iş süreçlerini basitleştirmeyi amaçlayan 6Kare, farklı sektörlerin öncü, lider konumundaki kurumlara Finans, Üretim, Hukuk, İK, Operasyonel vb. alanlarda iş süreçleri yönetimine dayanan yazılım çözümleri üretmiştir. 6Kare ayrıca kendi bünyesinde Emakin tabanlı çözümler geliştirmek isteyen kurumlar için bulut altyapısını kullanıma hazır olarak sunan dikey bulut platformları Kalsiyum ve OrangeCubes’u geliştirmiştir. Mind2Biz 2013 yılından beri 6Kare iş ortağıdır.