QNB Finans Yatırım emakin BPMS ile Fatura Yönetim Sürecini devreye aldı

QNB Finans Yatırım, emakin BPMS platformuna geçiş kararının ve Talimat İşleme sürecinin kullanıma geçişinin ardından ikinci operasyonel süreç olarak Fatura Yönetim Sürecini devreye aldı.

Öncelikle emakin BPMS platformunda hazır olarak sağlanan Standart Fatura Yönetim sürecinin yerleştirilmesi sağlandı. emakin BPMS platformunun sağladığı hız ve etkin yönetim olanakları sayesinde Uyarlanmış Yeni Fatura Süreci, Belge Arşiv süreci ve Zaman Damgalı Sözleşme Süreci ile çalışmaların sürdürülmesi kararı alındı.

emakin BPMS Standart Fatura Yönetim Süreci ile gelen hazır süreç özellikleri

Kuruma gelen e-faturaların/kağıt faturaların ve gönderilen e-faturaların yönetilmesini sağlar. Bu uygulama ile kayıtlarınızı güvenli olarak saklayabilir, onay surecini başlatarak ilgili faturaların kontrol edilmesini sağlayabilir, kayıt ve onay işlemi sonucunda arşivleme yapabilir ve arşivlenen e-faturalara kolayca ulaşabilirsiniz.

Ayrıca,

  • Yönlendirme kuralları ile gelen e-faturalarınızı, istediğiniz kişi/grup ya da departmanın onayına sunabilirsiniz
  • Arşivlemek istediğiniz eski e-faturalarınızın xslt’lerini sisteme yükleyebilir ve dilerseniz onay sürecine dahil edebilirsiniz
  • Gelen kağıt faturaları sisteme PDF olarak yükleyebilir ve temel profil alanlarına göre saklayabilir ve onay sürecine dahil edebilirsiniz
  • Yasal süre olan 8 günü geçen e-faturalarınızı uyarı yazısı ile ayırt edebilirsiniz
  • Gelen e-faturalarınızı bir web servisi çağrısı ile ERP sisteminize aktarabilirsiniz
  • İstediğiniz zaman e-fatura oluşturup gönderebilirsiniz
  • Birden fazla müşterinize kestiğiniz aynı türdeki e-faturaları taslaklar ile standart hale getirebilirsiniz
  • Gelen/Giden faturalarınızı kontrol edilmesi için onaya sunabilirsiniz
  • Çeşitli arama kriterleri yardımıyla e-faturalarınızı raporlayabilirsiniz

Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.

keyboard_arrow_up