Sofra Süreç Yönetimi Projesi için Mind2Biz’in sundugu emakin BPMS çözümünü seçti

Dünyanın lider yemek ve destek sağlayıcısı Compass Group Plc firması ve Türkiye’nin de ilk 500 firması arasında yer alan Sofra Grubu, iş süreçlerindeki verimi artırmak, süreçlerin analizine olanak vermek ve değişim dinamiklerine etkin yanıtlar oluşturabilmek amaçlarıyla Mind2Biz tarafından sunulan emakin BPMS Süreç Tabanlı Uygulama Geliştirme Platformu’na yatırım yapma kararı verdi. Süreçlerde kullanılan diğer kurumsal yazılımlarla maksimum entegrasyon hedefi gözeten Sofra, böylece süreç yönetiminin tüm boyutları ile ele alınmasına olanak sağlayacak, süreç iyileştirme çalışmalarına baz teşkil edecek olan altyapıyı sağlamayı hedefliyor.

İlk aşama olarak Özel Ürün Talebi sürecini devreye almayı planlayan Sofra, daha sonra fazlandırılmış biçimde farklı süreçleri de emakin BPMS sistemi üzerine taşıyor olacak. Tamamen bulut mimarisinde tasarlanmış olan emakin BPMS ile en önemli kazanımlar kısa sürede projeyi hayata geçirme, minimal seviyede bakım ve destek yükü, karmaşık iş gereksinimlerine cevap bulabilme ve mobil cihazlar üzerinden de ayrı uygulama gerektirmeden kullanım olanağı sağlayan kurumsal bir platform elde etmek olacak. emakin sistemi, Sofra’nın kurumsal kaynak planlama uygulaması SAP ile de entegre kullanılacak.

Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.

keyboard_arrow_up