Casewise’dan telekom şirketleri için eTOM Kurumsal Süreç Modeli Uygulama Rehberi

EABPM Haberleri Management World 2012 ziyaretçilerine özel teklif

eTOM olarak da bilinen TM Forum’un Kurumsal Süreç Modelinin benimsenmesi, bilgi, iletişim ve eğlence sektörü ile büyümeye devam ediyor. Sonuç olarak çerçeve modelin kolay kullanımına ve bu modelin nasıl geliştirilip düzenlenebileceğine yönelik rehber ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Casewise ve TM Forum ‘eTOM – Kurumsal Süreç Modeli Uygulama Rehberi’ oluşturmak için birlikte gerçekleştirdikleri çalışma sonucunda, Kurumsal Süreç Modeli’nin genel uygulama yaklaşımı ile genel bir bakış açısı sunarken, modelin kullanımını açıklayan bir dizi örnek ve modeli geliştiren kılavuz setleri de beraber sağlamaktadır.

Casewise ile TM Forum’un uzun ve köklü bir işbirliği vardır ve Casewise eTOM modelinin resmi koruyucusudur. Casewise’ın modelleme aracı Casewise Modeler kullanarak geliştirilen eTOM modeli, süreç yönlendirmeleri için bir “blueprint” sunar ve dahili süreçlerin yeniden yapılandırılma ihtiyaçları, ortaklık, birleşmeler ve diğer telekomunikasyon sağlayıcıları ile genel iş anlaşmaları için tarafsız bir referans sağlar. Telekom şirketleri modelden yararlanarak çerçeve yapıyı kendi işleyişine adapte ederek kendi işlemlerini analiz edebilir, bütünleştirebilir ve uyumlu hale getirebilir.

“eTOM-Kurumsal Süreç Modeli Uygulama Rehberi” kurumlara eTOM modelinin kullanmanın sağlayacağı faydaları kavrama ve bir kuruma yapacağı hızlı ve pratik değişiklikleri anlama imkanı sunar. Ayrıca bu rehber Casewise Modeler’ın değerlendirme sürümü içerdiği için okuyucular aracın geniş yeteneklerini keşfetme imkanı bulurlar.


keyboard_arrow_up