Cigna Finans Emeklilik’te tazminat süreçlerinin 2.faz çalışmaları başlatıldı

Cigna Finans Emeklilik’te süreç tabanlı iş uygulamaları geliştirme platformu emakin BPMS ile yürütülen Tazminat süreci geliştirme çalışmaları genişletilerek sürmektedir. Tazminat Süreci temel kapsamını oluşturan Çağrı Merkezi Giriş, Evrak Toplama, Otomatik Evrak Hazırlama ve Mail ile Gönderme, Sigortacılık Sisteminden Poliçelerin Çekilmesi, Onay Aşaması, Onay Red Evrak Hazırlık, Onaylanan Poliçeler için Sigortacılık Sistemden Ödemelerin Çekilmesi ve Ödeme Takibi işlevleri 1. Faz kapsamında tamamlanmış ve test çalışmalarını takiben sistem canlıya alınmıştır.

Tazminat Süreci ile bağlantılı olarak geliştirilen Günlük Ödeme Listesi Oluşturma, Ödeme Sonuç ve Dekont Giriş, Ödenemedi Takip, Evrak Bildirim, Evrak Toplama, Mahkeme/İtiraz, Sigortalıyla Yapılan Görüşmeler, Evrak Tekrar Bildirim vb. bağlantılı süreçlerle ilgili çalışmalar fazlandırılarak 2. Faz planı oluşturulmuştur. Benzer biçimde dış sistemlerle olan entegrasyon servisleri, tanım ekranları, dashboard tasarımları faz planlarına uygun biçimde ele alınmaktadır. 1. Faz sisteminin devreye alınmasını takiben başlatılan 2. Faz geliştirmeleri Tazminat Gözlem, Evrak Gün Sayısı, Personel Durum Raporu, Ödenmeyen Tazminatlar Listesi vb. rapor uyarlamalarının geliştirilmesi ile sonlanacaktır.

Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.

keyboard_arrow_up