2011 yılından beri OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi kullanıcısı olan Ece Güner Toprak Hukuk Bürosu, kurumsal içeriğin yönetimi konusunda yeni paylaşım olanakları, verimlilikte artış sağlayan yeni kullanım özellikleri, arama performansının artışı, sistem yönetim uygulamasının yenilenmesi ve buna bağlı olarak gelen ek analiz ve denetim mekanizmalarına erişebilmek amacıyla halihazırda kullanmakta olduğu OpenText eDOCS DM 5.x versiyonundan 16.x versiyonuna geçiş yapmıştır. Mind2Biz OpenText eDOCS Profesyonel Hizmetler kapsamında verdiğimiz Sürüm Artırım Hizmeti ve yeni versiyon ile gelen yeniliklere yönelik sistem yöneticilerine ve kullanıcılara ayrı eğitimler dahilinde düzenlenen Kullanıcı Adaptasyon hizmetleri sonucunda doküman yönetim sistem sunucusu yenilenmiş, kurum çalışanlarının bilgi seviyeleri ve verimlilikleri artırılmış, dolayısıyla kurumsal içeriğin güvenli yönetimi konusunda önemli bir ilerleme kaydedilmiştir.
Kurumsal hafızanın belkemiğini oluşturan doküman ve içerik yönelik sistemlerinin potansiyel faydasının sağlanabilmesi için gerekli en önemli husus kullanıcıların sisteme adaptasyonunun artırılmasıdır. Kullanıcı Adaptasyonu kurumlarda kültür farklılığı dikkate alınarak iyileştirilmelidir. Farklı kullanıcı gruplarının profilini çıkararak öğrenme hedeflerini belirlemek, davranışsal yönleri göz önünde bulundurmak ve kullanıcı benimsemesini en üst düzeye çıkarmak için bütünsel bir eğitim planı geliştirmek gerekir.
Mind2Biz Akademi Kullanıcı Adaptasyonu hizmeti kapsamında kurumların gereksinimlerine özel eğitim gündemi belirleyebilmekte, koçluk, değerlendirme ve eylem planları içeren özel kurslar düzenlemekte ve kullanıcılara günlük işlerinde yardımcı olacak hızlı başvuru kılavuzları oluşturmaktadır.
OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır. OpenText eDOCS DM Doküman Yönetim Sistemi, belgelerin ve birçok global organizasyonda yaygın olarak görülen “bilgi adalarının” etkili bir şekilde yönetilememesi nedeniyle artan verimsizliği giderir. Kullanıcıların iş içeriğini güvenlikli ve tümleşik bir ortamda toplamalarına, düzenlemelerine, yerleştirmelerine ve paylaşmalarına olanak tanıyarak, belge temelli bilgi birikiminin denetlenmesine yardımcı olur.
- Organizasyonların tip ve formattan bağımsız olarak tüm kurumsal içeriklerini tek bir merkezde düzenlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır. Belgelerden, epostalardan, grafiklerden ve formlardan tartışma konularına, mühendislik çizimlerine, taranmış kağıt ve elektronik temelli kayıtlara kadar tüm içerik, kolayca erişilebilmesi ve alınabilmesi için birleşik bir bilgi tabanında toplanır. Kullanıcıların işlerini yapmak için yeni yollar öğrenmelerini gerektirmez, bilinen içerik oluşturma ve verimlilik araçlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.
- 250 milyondan fazla belge kapasitesine sahip tek ve merkezi bir kütüphanedir.
- Sistem kullanılabilirliğini ve performansını en üst düzeye çıkarmak için dağıtık mimari kurgusunda ölçeklendirilebilir yapıdadır.
- Kullanıcı üretkenliği artırmak ve adatasyonu kolaylaştırmak için ‘istediğiniz gibi çalışan’ bir kullanıcı deneyimi sunar.
- Bir konu ile ilgili tüm bilgilerin eksiksiz ve hızlı bir şekilde derlenmesi için güçlü metaveri yaklaşımı ve arama özellikleri barındırır.