Kurumsal İçerik Yönetimi Projelerinde Nasıl Başarılı Olunur?
Kurumlardaki en dinamik stratejilerden birisi kurumsal bilgi stratejisidir. Çünkü içerik “iş”in en değişken unsurlarından birisidir.
Bilginin çığ gibi artması ve boğulma etkisi yaratmasına karşılık kurumlar orta-uzun vadeli kurumsal içerik yönetim stratejilerini oluşturup, bu stratejileri uygun plan ve teknolojileri uygulamaya almadıkları sürece giderek zorlanacak ve rekabette geri kaldıklarını fark edeceklerdir.
Tipik bir organizasyonda yapısal olmayan bilginin payı %80’dir ve ortalamada sadece %10’u yönetilmektedir. Günümüzdeki en büyük güç bilgidir ve ancak bilgi varlıklarını yönetebilenler fark yaratabileceklerdir.
Web seminerinde ele alınacak başlıklardan bazıları
• Kurumsal içerik yönetimi projelerinde başlangıç stratejisi nasıl tanımlanmalıdır?
• Proje hedefleri ne şekilde belirlenmelidir?
• Proje başarısını etkileyen faktörler nelerdir?
• Başarı faktörlerini ne tür faaliyetlerle destekleyebilirsiniz?
• Proje değerlendirme kriterleri ne şekilde belirlenmelidir?
Bu web seminerinde genel kurumsal içerik yönetimi kavramları tanıtılacak ve projelerde başarıya ulaşmak için gereken püf noktalarından bahsedilecektir.
WEB SEMİNERİ
Kurumsal İçerik Yönetimi Projelerinde Nasıl Başarılı Olunur?
Tarih : 28 Haziran 2011
Saat : 11:00
Süre : 30-45 dk.
Bağlantı : Bağlantı ile ilgili teknik detaylar ve bağlantı linki daha sonra bildirilecektir.
Kayıt olun : Web semineri gerçekleşmiştir.