pdfDocs ile Karmaşık PDF Dosyaları ile Çalışırken Yaşadığınız Zorluklardan Kurtulun
pdfDocs birden çok kaynaktan birden çok belgeyi tek bir güvenli PDF belgesinde birleştirme ve düzenleme sürecini kolaylaştırarak size sayısız çalışma saatinden tasarruf sağlar.
pdfDocs Nedir?
İşletmeler belgeleri şirket güvenlik duvarının ötesine iletirken Taşınabilir Belge Formatı’nın (Portable Document Format, PDF) önemini uzun zamandır kabul etmekteler. Ancak PDF çözümlerinin çoğu pahalı ve bu sorun PDF’nin gücünü her masaüstüne yerleştirmeyi imkansız kılıyor. pdfDocs, kullanıcılara hemen tanıdık gelen ve sezgisel olarak kolaylıkla alışabilecekleri bir kullanıcı arayüzü sunan, PDF üretim ve dağıtım akışlarını yönetmeleri için güçlü özellikler sağlayan bir uygulamadır. pdfDocs, günlük operasyonlarınızda güvenerek kullandığınız uygulamalar ve sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre olur.
pdfDocs Ne Sağlar?
pdfDocs entegre bir PDF çözümüdür, gelişmiş entegrasyon ve iş akışı imkanları ile şirketlerin, devlet kurumlarının ve profesyonel hizmet firmalarının verimlilik ve üretkenlikte önemli kazanımlar elde etmelerini sağlar. pdfDocs iş açısından kritik belgeleri ve formları daha verimli ve güvenli bir şekilde yönetmenize yardımcı olmak üzere iş uygulamaları, süreçler ve sistemlerle bütünleşik çalışır.
Neden pdfDocs?
pdfDocs en karmaşık PDF iş akışlarınızı basitleştirir. Kullanıcılar, benzersiz “Organizer” çalışma alanından belgeleri yazdırabilir, e-postayla gönderebilir, kaydedebilir veya bir Doküman Yönetim Sistemi’ne profilleyebilir. Kullanıcılar belirli davalar, konular veya projelere özgü “Organizer” çalışma alanları kurgulayabilir. Bu çalışma alanları için güvenlik ve çıktı ayarları yaparak bunları ağ sürücüsünde paylaşabilir. pdfDocs elektronik PDF klasörleri oluşturmak için de kullanılabilir. Çok büyük adetlerde belgeleri tek veya çoklu PDF’ye dönüştürme ve birleştirme sürecini otomatikleştiren pdfDocs bu belgelerin müşterilere veya üçüncü taraflara hızlı ve güvenli bir şekilde iletilmesine imkan verir.
pdfDocs Entegrasyonları
pdfDocs iş uygulamalarınız ve sistemlerinizle entegre olur
pdfDocs ile Kazanılan Benzersiz Avantajlar
pdfDocs karmaşık PDF belgeleri oluşturma ve paylaşma işi ile ilgli zahmetleri ortadan kaldıran, güçlü ve basit bir uygulamadır. pdfDocs birden çok kaynaktan birden çok belgeyi tek bir güvenli PDF belgesinde harmanlama sürecini kolaylaştırarak size sayısız çalışma saatinden tasarruf sağlar. Diğer PDF uygulamalarından tamamen farklı bir yaklaşıma sahiptir. Özünde belge kümelerini birleştirebileceğiniz, düzenleyebileceğiniz, işaretleyebileceğiniz, açıklama ekleyebileceğiniz ve güvenli hale getirebileceğiniz proje merkezli benzersiz bir PDF çalışma alanı sunar. Harmanlanmış kümedeki bazı sayfalar veya belgeler, belgenin son sürümü oluşturulurken dışarıda bırakılabilir (silinmez). Bunları tekrar kontrol ederek belgenin farklı bir sürümüne dahil edebilirsiniz. İş gereksinimlerinize uygun biçimde standart bir belge seti içeren şablonlar oluşturabilir, ekipleriniz bu hazır şablonlardan başlayarak değişiklikleri hızla yaparken toplam iş yükünüzü azaltabilirsiniz.
pdfDocs Ayrıntılı Kullanım Özellikleri
- Herhangi bir uygulamadan PDF belgeleri oluşturun
- Görüntü dosyalarını otomatik olarak PDF ve OCR’ye dönüştürmek için İzleme Klasörleri kurgulayın
- PDF/A belgelerini ISO standardına göre oluşturun ve doğrulayın
- United States Patent and Trademark Office (USPTO) düzeninde e-dosyalama için optimize edilmiş PDF belgeleri oluşturun
- Nihai Belgeye yer imleri, filigranlar ve antet bilgileri ekleyin
- “Organizer” içindeki sayfaları/belgeleri birleştirin ve tek bir PDF, PDF/A, TIFF veya JPEG üretin
- Çıktı ve güvenlik ayarlarıyla eksiksiz “Organizer” şablonları oluşturun
- “Organizer” projesini paylaşılan bir konuma kaydedin
- Numaralandırma setleri oluşturun, düzenleyin, kopyalayın ve kaydedin
- Tek veya çok belgeli bir koleksiyona “Bates” numaralandırması ekleyin
- Bates” numaralandırmada son kullanılan seti otomatik olarak takip edin
- Doküman Yönetim Sistemi’nden gelen belge kimliği, yazar ve sürüm numarası bilgileriyle numaralandırma setleri oluşturun
- Acroforms, Interactive ve XFA formları dahil birden çok form türü açın
- Bilgi girişi için PDF belgelerine form alanları ekleyin
- Onaylamaları dijital imza ile yapın
- DocuSign kullanıcıları, dijital imzalama için PDF’leri DocuSign eSign’a aktarabilir
- Görüntü PDF’lerini OCR ile metin aranabilir PDF’lere dönüştürün
- Belgeleri PDF/A uyumlu belgelere dönüştürün
- Herhangi bir PDF belgesini RTF, DOC, DOCX veya TXT biçimlerine dönüştürün
- OCR işleme sırasında otomatik olarak belgelerin eğriliği düzeltin
- Belirli bir sayfa aralığını silin veya değiştirin
- Metni düzenleyin, yazı tipini, rengi ve boyutunu değiştirin
- Aynı PDF sayfasında görüntüleri ve şekilleri düzenleyin ve paragrafların yerini değiştirin
- Tek bir belgeyi inceleyin, işaretleyin, düzenleyin ve değişiklikleri diske veya Doküman Yönetim Sistemi’ne kaydedin
- Bir veya birden çok sayfayı rahat okunurluk açısından sağa veya sola döndürün
- e-dosyalama veya e-posta uyumluluğu için PDF’leri boyuta veya sayfa sayısına göre bölün
- Microsoft Word, Excel ve PowerPoint uygulamalarından tek tıkla PDF oluşturun
- Microsoft Excel’de üzerinde çalışılan tüm sayfalarını PDF’ye yazdırın
- Microsoft Word belgelerini işaretlemelerle birlikte yazdırın
- Doğrudan Microsoft Word’den belgeleri e-postayla PDF’ye dönüşmüş e-posta eki olarak gönderin
- E-posta eklerinin bir kısmını veya tamamını göndermeden önce PDF’ye dönüştürün
- pdfDocs Uygulama Şeridinde Hızlı Kaydetme seçeneği
- Outlook mesajlarına ekli gelen PDF’leri düzenlemek için açın
- Bir veya birden çok sayfayı döndürün
- Bir resmi, belgenin bir alanını veya belirli sayfaları düzenleyin/silin
- Aynı metin dizesinin birden çok örneğini arayın ve yeniden düzenleyin/silin
- Bir düzenleme/silmeyi açıklamak için FOI vb. redaksiyon kodları ekleyin
- Bir metni düzenleme/silmeyi onay sürecinin bir parçası olarak işaretleyin
- Okuyucuların belge içeriğini değiştirmesini veya kopyalamasını önleyin
- Bir belgeyi parolayla koruyun ve PDF’ye dijital imza uygulayın
- Belgeleri 128 bit veya 256 bit AES şifreleme ile güvenli hale getirin
- PDF’ye serbest biçimli metin, kalem işaretlemeleri, yapışkan notlar ve iş damgaları ekleyin
- “Organizer” projesindeki her belgenin ilk sayfasına bir damga uygulayın
- PDF belgesine yorumlar ekleyin, önemli yerlerini göze çarpıcı şekilde işaretleyin
- Yorumları ve açıklayıcı notları sıralayın ve filtreleyin
- Açıklayıcı notları ileride kullanmak üzere kilitleyin ve sonraki kullanımlar için başlangıç değeri olarak saklayın
- “Single Document” modu: Bir PDF belgesinin tek bir örneğini açmanıza ve bununla çalışmanıza olanak tanır. Bu, belgelerle etkileşim kurmanın daha hızlı ve daha basit bir yoludur
- “Organizer Projesi” modu: Bir proje çalışma alanına hemen hemen her türlü belgeyi eklemenizi sağlar. Aralarında e-posta iletileri ve Microsoft Office belgeleri dahil olmak üzere bu dosyaların tamamı, dağıtım için tek, güvenli bir PDF olarak çıktı alınabilir
- “Binder Projesi” modu: Çok miktarda belgeyi, içindekiler tablosu, kapak sayfası, yer imleri ve bağlantılarla tamamlanmış tek veya çoklu PDF belgesine dönüştürme ve birleştirme sürecini otomatikleştirir
- PDF’leri ve PDF olmayan dosyaları bir klasör düzeninde “Binder” projede harmanlayın
- İçindekiler tablosunu, yer işaretlerini ve bağlantıları otomatik olarak oluşturun
- “Binder” içindeki belgeleri kapak sayfası olarak seçin
- PDF olmayan belgeleri kendi yerel uygulamalarında düzenleyin
- Kullanım kolaylığı için hazır “Binder” şablonları oluşturun
- Doküman Yönetim Sistemi içindeki klasörleri “Binder”a aktarın
- “Binder”daki belgelerin Doküman Yönetim Sistemi’nde güncellenmiş sürümleri bulunup bulunmadığını kontrol edin
- Uygulama arka planda çalışırken SysTray’den Hızlı Uygulama Başlatma
pdfDocs Sistem Gereksinimleri
- Microsoft® Windows Server 2019, 2016, 2012 R2, 2012 veya 2008 R2
- Yukarıdaki işletim sistemlerinde sahip Terminal Services/Citrix XenApps
- Microsoft® Windows®10. 8.1, 8 veya 7 (32-bit veya64-bit)
- pdfDocs 4.5 için .NET Framework 4.6 veya 4.5.2
- pdfDocs 4.4 için .NET Framework 4.5 veya üstü
- Microsoft Office 2010 ve üzeri (32-bit veya 64-bit) veya Office 365
- DocsCorp ürünleri masaüstüne yerel olarak kurulduğunda Microsoft Office 365 ile başarılı bir şekilde bütünleşir
- Microsoft Outlook 2010 ve üzeri
- Microsoft Visio 2010 ve üzeri
- Tek veya çok çekirdekli CPU
- En az 2 GB boş disk alanı
- 2 GB RAM
- Advanced ALB
- Advanced Laserform
- Formpipe Contentworker
- Epona DMS4Legal
- Elite ProLaw
- iManage FileSite/DeskSite
- iManage Work 10
- Lexis Visualfiles
- Lawdocs Softdocs
- LEAP
- LEXolution
- Linetime
- Micro Focus Content Manager
- Microsoft Office
- Microsoft SharePoint
- Microsoft SharePoint Online
- NetDocuments (ndOffice)
- OpenText Content Server
- OpenText eDOCS
- OpenText Enterprise Connect
- Oyez Forms
- Transform Data Repstor
- TPH Eclipse
- Worldox
Litera 31.03.2021 tarihinde küresel belge üretkenlik yazılımı sağlayıcısı olan DocsCorp’u satın aldığını duyurdu. Bu birleşme ile Litera özellikle hukuk bürolarının ve her büyüklükteki avukatlık ekiplerinin belgeleri daha verimli ve güvenli bir şekilde oluşturmak, incelemek ve paylaşmak için ihtiyaç duydukları araçları seçme konusunda seçenekleri genişletiyor. DocsCorp, PDF düzenleme ve elektronik dosya oluşturma çözümleri sağlarken Litera redaksiyon, dava ve işlem bazlı yönetim araçları sunacak. Hukuk sektöründe son derece saygın bu iki markanın birleşmesi, tek bir organizasyon çatısında geleceğin ihtiyaçlarını karşılayan güçlü bir belge hazırlama yetenekleri paketi sunuyor ve birleştirilmiş bir masaüstü deneyimi aracılığıyla hukuk ekipleri için dijital dönüşümü sağlamayı hedefliyor.
Bu birleşme sonrasında Mind2Biz olarak Litera iş ortaklığımız kapsamında sunduğumuz seçeneklerimiz güncellenmiştir. Daha önceden DocsCorp firmasına ait CompareDocs ve CleanDocs ürünleri ile ilgilenen müşterilerimize artık Litera Compare ve Metadact ürünleri ile çözüm sunacağız.