Mind2Biz teknik destek sistemini güncelliyor

Destek faaliyetlerimize yönelik bazı güncellemeler yapılmaktadır.

Desteğini vermekte olduğumuz OpenText (eDOCS DM, eDOCS emailFiling, mBPM-Metastorm), Casewise (Corporate Modeler) ve Mind2Biz (ResourceTrack) ürünleri ile ilgili destek başvurularınızın daha etkin olarak ele alınabilmesi için [email protected] veya [email protected] e-posta adreslerinin kullanılması konusunda hassasiyetinizi rica ederiz.

Söz konusu mesaj adreslerine gelen mesajlar doğrudan destek grubuna yönlenmekte, herhangi bir kişinin gelen kutusunda kalmadan destek çizelgesine alınabilmektedir.

Telefonla ulaşılmak istediğinde : +90 212 2324720 telefon numarasından kayıt bırakabilir, en kısa sürede aranmanızı sağlayabilirsiniz.

OpenText eDOCS ürünlerine özel olarak ise +90 530 387 02 43 telefon numarası ile doğrudan OpenText destek ekibine erişebilirsiniz. (Direkt hat meşgul veya erişim olmadığında +90 212 2324720 numaralı telefonu kullanınız).

Yakında çağrılarınızı web üzerinden yönlendirebileceğiniz bir altyapıya geçilecektir. Bu konuda ayrıca duyuru yapılacaktır. Amacımız hizmet kalitemizi arttırarak sizlere daha etkin bir destek sunabilmektir.

Announcement to our valued Customers

To ensure that you receive the highest level of support for your OpenText (eDOCS DM, eDOCS emailFiling, mBPM-Metastorm), Casewise (Corporate Modeler) and ResourceTrack solutions, Mind2Biz has made several updates regarding support contact information and options.

E-mail support

Our service emails are “[email protected]” or “[email protected]” For better and more efficient service running on our new case management system we will appreciate your cooperation for submitting your request to these dedicated support emails and not the personal emails of our support team.

Phone support

For OpenText solutions (eDOCS DM, eDOCS emailFiling, mBPM-Metastorm), you can use the dedicated line +90 530 3870243 to reach OpenText support personnel directly. You can contact +90 212 2324720 to leave a request for support services.

SOON! WEB support

We are pleased to inform you that soon we will be able to process your support requests via a web based application. These particular changes are designed to improve the overall customer experience by supporting better handling of problem reports and quicker responses to your issues from our dedicated support analysts and teams.

Thank you for your business, and we look forward to serve you…

keyboard_arrow_up