İş Ürünlerinizi Yönetmeniz İçin En Kapsamlı Çözüm
eDOCS DM, iş ürünlerinizi yönetmeniz için güvenli ve merkezileştirilmiş bir veri deposuna sahip bir çözüm platformudur.
Kullanıcılar bu platformu kendi ihtiyaçları doğrultusunda çeşitli içerik türleri ve konumlar ile geliştirebilir, kayıt yönetim kuralları uygulayabilir, içeriği, iş süreçlerine entegre edebilir ve daha etkili karar alabilmek için analitik görüşleri ortaya çıkarabilir. eDOCS DM çözümü, alışık olduğunuz şekilde çalışabilmenize yardımcı olacak şekilde esnek ve uyarlanabilirdir.
ECM Konusunda Dünya Lideri
Son sürüm olarak yayınlanan eDOCS 16.2 ile gelen yenilikler:
- Modern ve esnek desktop arayüzü InfoCenter kolayca kişiselleştirilebilir. Kullanıcılar pencerelerde yer alan ve ‘önemli’ veya ‘sık kullanılan’ şeklinde kategorilere ayrılan içeriklere tek tıkla ulaşabilir ve kolayca seçebilir.
- eDOCS Search+ özelliği Outlook içinden hem Outlook eposta kutusu hem de DM kütüphanelerine tek bir arama ile ulaşma imkanı verir.
- RESTful API, geliştiricilere eDOCS verilerini kolayca sıralama ve DM ile entegre çalışan harici uygulamalar geliştirme imkanı sunar.