erwin Data Intelligence by Quest’i devreye almadan önce, ekibim iş birimlerindeki birçok farklı kullanıcıdan mevcut veriler hakkında sürekli sorular alırdı ve bu talepleri karşılamak bizim zamanımızın büyük bir kısmını kapsardı. Veri kataloğu oluşturmak ve tüm bilgileri self-servis düzeninde iş birimlerimizin kullanımına sunabilmek öncelikle iş birimlerindeki çalışanlarımızın donanımını artırdı ve diledikleri analizleri kendileri çok daha hızlı bir biçimde gerçekleştirebildiler. Bu durum paralelde bizim geliştirme süreçlerimizde de verimlilik artışına yol açtı.
Kiran Kanetkar
Kıdemli Veri ve Analitik Direktörü, Petco
Self-servis yetenekleri ile veri yönetişim gereksinimleri arasında bir denge gerekiyordu. Benim için bunun yolu veri okuryazarlığında geçiyor – tüm çalışanların kurumdaki verilerin nasıl düzenlendiğini ve nasıl kullanılacağını bildiğinden emin olmamız gerekli.
Kiran Kanetkar
Kıdemli Veri ve Analitik Direktörü, Petco
Nihai hedefimiz, kuruluştaki iki farklı kişi bir ölçüt ile ilgili hesaplama yaptığında, veri sözlüğünde bulunan ortak tanıma göre aynı yanıtı almalarıdır.
Kiran Kanetkar
Kıdemli Veri ve Analitik Direktörü, Petco
Günümüzde bu dijital çağda, veri analitiğinin veriye erişim hakkı bulunanlar tarafından self servis düzeneğinde yapılabilmesi gerekiyor, ancak self-servis olanaklarını da başı boş bırakmak doğru değil. Uygun veri yönetişim politikaları ve fonksiyonları ile desteklenen self-servis yetenekler nihayetinde iş değerinde artışı sağlayacak olan şeydir.
Kiran Kanetkar
Kıdemli Veri ve Analitik Direktörü, Petco