QNB Finans Yatırım’da yeni bir dijital süreç: emakin BPMS ile Belge Arşiv süreci

QNB Finans Yatırım, emakin BPMS platformunda dijital olarak işlettiği Talimat İşleme ve Fatura Yönetim süreçlerinin kullanıma geçişinin ardından Belge Arşiv sürecini devreye aldı.

emakin BPMS Belge Arşiv Süreci ile gelen hazır süreç özellikleri

Belge Arşivi süreci, gelen ve giden her türlü belgenin dijital ortama kaydedilmesini ve yönetilmesini sağlar. Belge Arşivi yardımıyla gelen/giden belgeleri onaycı kontrolüne sunabilir, başka belgeler ile ilişkilendirebilir ve raporlayabilirsiniz. Ayrıca;

  • Belgelerinizi yeni belge veya yeni versiyon olarak gelen/giden tipinde kaydedebilirsiniz
  • Yeni versiyon kayıtlarında eski versiyona ulaşarak kayıt yapabilirsiniz
  • Belgelerinizi kaydederken başka belgeler ile ilişkilendirebilirsiniz
  • Özel güvenlik profilleri ile belgeler üzerinde yetki verebilirsiniz
  • Belgelerinizi birden fazla onaycının kontrolüne sunabilirsiniz
  • Belgelerinizin onaylama sırasında elektronik imza ile imzalanmasını sağlayabilirsiniz
  • Giden belgelerin gönderimi için standart e-posta ile gönderim yöntemini kullanabilirsiniz
  • KEP İleti Yönetim Sistemi & UETS (e-Tebligat) uygulamasını satın aldığınızda, giden belgelerin gönderimi için KEP (Kayıtlı e-Posta) yöntemini de kullanabilirsiniz
  • Her bir belge tipi için farklı arşivleme yolları belirleyebilirsiniz
  • Son kaydedilen belgeleri kontrol panelinde takip edebilirsiniz
  • Raporlar bölümünde istenen kriterlere sahip belgeleri raporlayabilirsiniz

Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.

keyboard_arrow_up