İş süreçlerini djital ortama aktarmak üzere emakin BPMS Süreç Tabanlı Uygulama Geliştirme Platformu’na seçen Sofra Grubu, Özel Ürün Talebi Süreci, Personel İzin Süreci ve Demirbaş ve Sarf Malzeme Talep süreçlerini devreye almasının ardından Personel Kiralama Sürecini de emakin BPMS sistemi üzerine taşımaya karar verdi.
Personel Kiralama Süreci, Sofra Grubu bünyesinde bulunan proje yetkililerinin tedarikçilerden personel grubu taleplerini elektronik olarak yönetebilecekleri bir ortam sunacaktır. Bu ana süreç emakin BPMS üzerinde yapılacak tasarımda Muhasebe Tedarikçi Fatura Kontrol alt sürecini içerecektir. Sürecin entegrasyon noktaları bölge bazında tedarikçi bilgilerinin sorgulanması ve personel gruplarının bölge bazında fiyat bilgilerinin sorgulanması işlevleridir.
Personel Kiralama Talep sürecinde proje yetkilileri tarafından yapılan tedarikçi seçimi sonrasında proje için gereken adette personel grubu için talep detayları girilir. Talep açılırken aylık, haftalık, günlük, saatlik düzenlenebilir. Entegrasyon vasıtasıyla derlenen bölge bazlı fiyatlandırma bilgilerine göre personel grupları için gereken toplam tutar hesaplanır. Gerekli onay aşamaları tamamlandığında tedarikçi bilgilendirmesi gerekli iş bilgilerini içerecek şekilde e-posta aracılığıyla yapılır. Talebin gerçekleşmesi aşamasında fiili personel bilgilerinin teyidi kimlik bilgilerinin tamamlanması suretiyle gerçekleştirilir. Muhasebe Tedarikçi Fatura Kontrol Sürecinde gerçekleşme teyidi yapılmış ancak henüz bir fatura ile eşleştirilmemiş personel taleplerinde tutar kontrolleri uygulanır ve fatura eşleştirmesi yapılarak talep sonlandırılır. Süreç ile ilgili çeşitli rapor tasarımları yapılacaktır.
- Tarih ve proje bazında talep detay raporu
- En fazla çalışılan tedarikçiler grafik raporu
- Personel grubu bazında grafik raporu
- Fatura numarası ile talep sorgulama raporu
emakin BPMS üzerinde yapılacak geliştirmeler sonrasında test ortamında kullanıcı testleri yürütülecek ve gerekli düzeltmelerin tamamlanması ertesinde süreçler canlı sisteme taşınacaktır. Proje çalışmaları sprint düzeneğinde gerçekleştirilecektir. Bu süreç kapsamında oluşan farklı entegrasyon gereksinimleri, raporlama ve ek/güncelleme talepleri yeni faz olarak ele alınacaktır.
Emakin BPMS, iş süreçlerinizi hızlı, kolay, güvenli ve kusursuz bir şekilde akıllı iş uygulamalarına dönüştürebileceğiniz, süreç tabanlı, esnek ve ölçeklenebilir bir iş akış platformudur. Kullanıcı dostu iş akışı modelleme, izleme ve gösterge panoları ile zengin görev ve vaka yönetimi yetenekleri içerir. Mobil seçeneği ile kurumsal güvenlik politikalarınızdan ödün vermeden her zaman ve her yerde işlerinizi yürütmenizi sağlar. Hızlı geliştirme için görsel ve kullanımı kolay araçlarla iş odaklı uygulamalar geliştirmeye olanak tanır. Low-Code özelliği ile emakin BPMS, sadece kod yazabilenleri değil herkesi geliştirme sürecine dahil edebilir. Kural Moturu işlevi farklı uygulamalar içerisinde sabit kodlanmış iş kurallarını merkezileştirerek “tek bir doğru kaynak” üzerinden yürütülen bir karar mekanizması sağlar. Vaka Yönetimi özellikleri işletmelerin üretkenliğini ve sürekliğini sağlamak için rutin dışı işlerin kolaylıkla yönetilmesine imkan verir. Takım kanalları, ekip içerisindeki kişilerin senkronize ve daha verimli çalışmasını sağlamak için iletişim alanı açar. Emakin BPMS herhangi bir uygulamaya yerleştirmek üzere güçlü formlar ve entegrasyona yönelik kapsamlı API yöntemlerine sahiptir.